torsdag den 16. juli 2015

Fru Zippe i sofaen

Så har jeg fået pakke fra Garn-iture. Jeg har ikke selv besøgt butikken på Frederiksberg, men jeg havde den store fornøjelse at møde Dothe fra Garn-iture til Sydhavsstrik i juni. Det var en spændende oplevelse og jeg gik hjem og fortrød så inderligt at jeg ikke købte sofapude-kittet fra Fru Zippe.
Jeg måtte derfor skynde mig at bestille det hjem og se hvad jeg så fik med posten...


Er det ikke bare en lækker pakke. Sådan kan man jo blive så overrasket når man åbner postkassen.



Ihh nu glæder jeg mig bare vildt til at komme i gang. Men jeg må nok dy mig lidt. Jeg har en par projekter som ligger og venter. Så jeg må nok heller gøre dem færdige først inden jeg går i gang med et nyt projekt 😜

De bedste sommerhilsner
Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar