mandag den 27. juli 2015

Live the good life

Her i huset holder vi ferie for alle pengene. I onsdags drog vi en tur til det fynske. Det var en rigtig god oplevelse og jeg havde det som om jeg var kommet hjem igen. Jeg er rigtig glad for at jeg flyttede tilbage til Lolland efter mine år i Odense, men samtidig savner jeg det også en gang imellem.
Nå, men så er det jo godt at man kan få lokket manden med derover en gang imellem. Det var noget sværere at få lokket ham med til butikken Picturing the World lidt uden for Odense. Men med en avis og en kold sodavand så gik det og jeg kunne snuse rundt i den meget lækre butik.
Der var mange gode sager og jeg fik da også bragt lidt af det hjem til Guldborg.

Blandt andet havde Anja i Picturing the World en lækker serie fra Teresa Collins og den har jeg lavet et hurtigt kort med.




Hav en dejlig dag alle sammen 😀

Ingen kommentarer:

Send en kommentar